Společnost Atmedia se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. Úprava obchodní politiky pro rok 2019 spočívající v jejím zjednodušení a také rozšíření počtu stanic, se u klientů setkala s úspěchem. „Klienti se díky provedeným změnám v naší nabídce nyní lépe orientují, navíc více vychází vstříc jejich požadavkům. Proto se jí budeme držet i v roce 2020. Nadále se zaměříme na ještě větší rozšíření portfolia tematických stanic zajímavých pro mediální trh. První rozšíření o 3 televizní stanice očekáváme již na jaře 2020. Ceníkové ceny, sezónní a stopážové koeficienty zůstanou na stejné úrovni,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

Celý článek


Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání. Počtrnácté do Brna – 10.9.2019 v Orea Hotel Voroněž a podvanácté do Prahy - 19.9.2019 v Kongresovém centru Artemis.

Celý článek


Češi sledují televizi stále více mimo živé vysílání. Svědčí o tom průměrná hodnota odložené sledovanosti, která v České republice vzrostla na 6 %. Poprvé byla hodnota překročena letos v dubnu. Postupně se tedy české divácké návyky blíží těm, které lze již delší dobu sledovat v zahraničí. Nejvíce je odložená sledovanost zřetelná u placených tematických televizních stanic, kde dosahuje i 15 až 20 %.

Celý článek


Parkhotel Popovičky byl v úterý 11. června místem konání Valné hromady AČRA MK.  Pavel Brabec a Roman Němec prezentovali plán činnosti na další období a hodnotili to předešlé.

Celý článek


Zajímá vás, co zaznělo na letošní konferenci Digimedia?

Celý článek


Ve středu 5. června 2019 proběhla již počtrnácté v České televizi konference Digimedia.

Celý článek


Společnost Atmedia rozšíří od 1. května 2019 portfolio zastupovaných televizních stanic o TV Paprika. Od stejného data bude na kulinářsky zaměřeném kanálu zahájen prodej televizní reklamy, stanice zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia bude TV Paprika nabídnuta v balíčcích atmax, atadults, atchoice.

Celý článek


14. ročník odborné konference DIGIMEDIA 2019 proběhne 5. června 2019 v Kongresovém sále České televize v Praze na Kavčích horách.

Celý článek


Do portfolia společnosti Atmedia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak bude Atmedia obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude na této stanici zahájen také prodej televizní reklamy. a AMC zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM).

Celý článek


AČRA MK ve spolupráci s ČMS, partnerem výzkumu “ČEŠI A REKLAMA 2019”, zveřejňuje výsledky unikátního výzkumu, který probíhá kontinuálně již od roku 1993. Polovina lidí by například zakázala reklamu na cigarety a čtvrtina na alkohol. Drtivá většina z nás reklamu požaduje pravdivou a slušnou. Zajímavé je také porovnání postojů veřejnosti k reklamě v uplynulých desetiletích. Ve čtvrtek 28.2.2019 prezentovala výsledky výzkumu prezidentka ČMS Jitka Vysekalová a zástupce výzkumné agentury ppm factum research Vojtěch Hündl.

Celý článek


Soutěž kreativity v reklamě Zlatá pecka, pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, již dvacetčtyři let hodnotí to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulý rok vzniklo. Ve středu 20. února bylo v pražském klubu Lávka za účasti generálního partnera FTV Prima předáno dvacet hlavních cen, dále cena za nejlepší product placement a multichannel creativity, nejlepší internetový formát, cena MMS a konečně cena akademické poroty Vysoké školy kreativní komunikace.

Celý článek


Slavnostní vyhlášení soutěže Českého národního panelu a Nielsen Admosphere o nejlepšího herce či herečku v české reklamě proběhne 20. února 2019 na galavečeru kreativní soutěže Zlatá pecka.

Celý článek


Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V únoru míří do Ostravy - 19.2.2019 v Clarion Congress Hotelu. Je to jediný veletrh reklamy a marketingu na severní Moravě s řadou doprovodných aktivit. I letošnímu veletrhu Marketing Mix udělila záštitu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK).

Celý článek


Product Placement a Multichannel kreativita posiluje, 50 exponátů na shortlistu

Slovenské agentury opět nadopované kreativitou…

Nejvíc nominací 2018: McCANN-ERICKSON PRAGUE, THIS IS LOCCO, SYMBIO Digital, Istropolitana Advertising, ČESKÁ TELEVIZE, Zaraguza a Wiktor Leo Burnett, COMTECH CAN


Celý článek


Dvacátý čtvrtý ročník soutěže o nejkreativnější reklamu Zlatá pecka přináší zajímavý posun: Kategorie „Product Placement“ se stala pro zadavatele minulý rok až příliš těsnou. 

Celý článek


Mediálnímu zastupitelství Atmedia Czech se poslední dobou zvlášť daří.

Celý článek


Opět souboj české a slovenské kreativity?

Nejlepší Product Placement&Multichannel Creativity má Nova, ČT, Prima nebo FUSE?

Kteří z herců jsou pro českou reklamu nejdražší?

Celý článek


Na zbirožském zámku přivítal minulý týden předseda RRTV Ivan Krejčí zástupce MK ČR, ČTÚ, APSV, Českých Radiokomunikací, Českého rozhlasu, České televize, ATO a dalších společností na konferenci, na které se diskutovalo nad současnými horkými mediálními tématy. 

Celý článek


Zlatá pecka odstartovala letošní přihlášky do soutěže.

Odborné porotě Zlaté pecky šéfují Cabani.

Pecka nově: Product Placement & Multichannel Creativity.

I letos se utkají ČT, Nova a Prima.

Nejoblíbenější herec v reklamě: Kdo vystřídá Trojana?

Zlatá pecka opět s Akademickou porotou.

Celý článek


Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy - 13.9.2018 v Konferenčním centru CITY (11. ročník) a do Brna – 25.9.2018 v Interhotelu Voroněž (13. ročník). I letošnímu veletrhu Marketing Mix udělila záštitu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). 

Celý článek