Product Placement a Multichannel kreativita posiluje, 50 exponátů na shortlistu

Slovenské agentury opět nadopované kreativitou…

Nejvíc nominací 2018: McCANN-ERICKSON PRAGUE, THIS IS LOCCO, SYMBIO Digital, Istropolitana Advertising, ČESKÁ TELEVIZE, Zaraguza a Wiktor Leo Burnett, COMTECH CAN


Celý článek


Dvacátý čtvrtý ročník soutěže o nejkreativnější reklamu Zlatá pecka přináší zajímavý posun: Kategorie „Product Placement“ se stala pro zadavatele minulý rok až příliš těsnou. 

Celý článek


Mediálnímu zastupitelství Atmedia Czech se poslední dobou zvlášť daří.

Celý článek


Opět souboj české a slovenské kreativity?

Nejlepší Product Placement&Multichannel Creativity má Nova, ČT, Prima nebo FUSE?

Kteří z herců jsou pro českou reklamu nejdražší?

Celý článek


Na zbirožském zámku přivítal minulý týden předseda RRTV Ivan Krejčí zástupce MK ČR, ČTÚ, APSV, Českých Radiokomunikací, Českého rozhlasu, České televize, ATO a dalších společností na konferenci, na které se diskutovalo nad současnými horkými mediálními tématy. 

Celý článek


Zlatá pecka odstartovala letošní přihlášky do soutěže.

Odborné porotě Zlaté pecky šéfují Cabani.

Pecka nově: Product Placement & Multichannel Creativity.

I letos se utkají ČT, Nova a Prima.

Nejoblíbenější herec v reklamě: Kdo vystřídá Trojana?

Zlatá pecka opět s Akademickou porotou.

Celý článek


Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy - 13.9.2018 v Konferenčním centru CITY (11. ročník) a do Brna – 25.9.2018 v Interhotelu Voroněž (13. ročník). I letošnímu veletrhu Marketing Mix udělila záštitu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). 

Celý článek


Zlatá pecka letos opět také s akademickou porotou.

Dvojjediný předseda poroty - bratři Cabanové: kdo bude letos nejlepší?

Nejlepší herec v reklamě: Kdo letos sestřelí z trůnu Ivana Trojana?

Celý článek


Témata letošní konference DIGIMEDIA přitáhla do panelů i mezi diváky opět všechny významné společnosti a osobnosti na naší mediální scéně.  Zdá se, že letošní 13. ročník nebyl vůbec smolný, ale naopak v mediálních odrazech velmi zajímavý. Konferenci přenášely 2 streamy, průběžně o  ní informovala ČTK, Česká televize, Český rozhlas, Hospodářské noviny, velké zpravodajské weby Televizniweb.cz, Digitalniradio.cz, Event World Network News, ICT Network News, B2B Network News  a další média. 

Celý článek


Fast Forward Y&R (člen AČRA MK) vyhrálo výběrové řízení pro ČKAIT.

Celý článek


Produktové letáky Garmin & Léto 2018 od FAST FORWARD Y&R (člen AČRA MK).

Celý článek


8. ročník Ankety dobrovolných hasičů ve spolupráci s Fast Forward Y&R (člen AČRA MK).

Celý článek


Podzimní produktové letáky Garmin od FAST FORWARD Y&R (člen AČRA MK).

Celý článek


Farma Michael přivítala letošní volební valnou hromadu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK), která sdružuje své členy již 26 let a je tak od roku 1992 nejstarším profesním sdružením.

Celý článek


Konference DIGIMEDIA 2018:

Nova ani Prima se nebudou bránit DVB-T2, ale nic není zadarmo…

Dvořák Česká televize: …Samozřejmě nebudeme zpoplatňovat.

Souboj o dálnici? Český rozhlas pokryje D1 signálem DAB+.

Čtvrtý operátor může zamíchat kartami.

Celý článek


Přechodem na nový standard televizního vysílání DVB-T2, který uvolní frekvence pro čtvrtého mobilního operátora, se bude 6. června zabývat konference DIGIMEDIA 2018.

Celý článek


Dvě nejsledovanější tuzemské komerční televizní skupiny koketovaly s myšlenkou zpoplatnění části obsahu v DVB-T2. Trvá jejich zájem o kódování programů v terestrice?

Celý článek


Obchod desetiletí: vláda může získat desítky miliard – kdo se o ně popere? Je chytrá televize chytřejší než my? Kdo nás může sledovat a co o nás ví? Digitální rádio: co přináší a co bere? Přechod na DVB-T2: diváci si musí připravit v peněžence 2 miliardy pro výrobce televizí.

Celý článek


Druhá televizní digitalizace, přechod na pozemní digitální rozhlasové vysílání a aukce kmitočtů v pásmu 700 MHz spojená se vznikem čtvrtého plnohodnotného mobilního operátora budou hlavními tématy 13. ročníku odborné konference DIGIMEDIA 2018, která se uskuteční ve středu 6. června 2018 v Kongresovém sálu České televize v Praze na Kavčích Horách. Akce, již tradičně pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK), se letos zaměří na tří hlavní oblasti: přechod na DVB-T2, rozhlasovou digitalizaci a nově také na mobilní operátory. 

Celý článek


AČRA MK vydala svou letošní ročenku jako comics.

Celý článek