Již po dobu 10 let se Atmedia kontinuálně věnuje budování trhu tematických stanic v ČR. Zatímco v roce 2009, rok po svém vzniku, obchodně zastupovala 13 tematických stanic, dnes jich je již 27. Upevnění pozice tematických kanálů na televizním trhu napomohlo kromě soustavného rozvíjení také jejich přihlášení společností Atmedia do elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Díky tomu získal televizní trh první údaje a vhled do sledovanosti těchto stanic a návyků diváků. Celkem je dnes do měření sledovanosti zapojeno 52 TV stanic.

Celý článek


Odbornou porotu 25. ročníku Zlaté pecky tvořily přední umělecké osobnosti všech profesí, které se na reklamní tvorbě podílejí. V ní zasedli například Václav Marhoul, Varhan Orchestrovič Bauer, Jan Mattlach, Olmo Omerzu, Asen Šopov, Daniel Špaček, Zdeněk Klika a Antonín Kratochvíl, kteří spolu s ostatními hodnotili, pod dohledem nestora naší reklamy a prvního českého Admana Jirky Mikeše, 81 soutěžních prací.  

Celý článek


Odborné poroty Zlaté Pecky zasedají a hodnotí ty nejlepší práce již 25 let. Dnes se sešli zástupci České televize, FTV Prima, FUSE / OMD Group a Media One při soutěžních projekcích kategorie Product Placement & Multichannel Creativity ve filmu nebo TV pořadu. Oproti minulému roku opět došlo k posunu, kdy se disciplína Product Placementu posunuje čím dál tím více ke komunikaci na širších platformách, včetně sociálních sítí.

Celý článek


Společnost Atmedia se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. Úprava obchodní politiky pro rok 2019 spočívající v jejím zjednodušení a také rozšíření počtu stanic, se u klientů setkala s úspěchem. „Klienti se díky provedeným změnám v naší nabídce nyní lépe orientují, navíc více vychází vstříc jejich požadavkům. Proto se jí budeme držet i v roce 2020. Nadále se zaměříme na ještě větší rozšíření portfolia tematických stanic zajímavých pro mediální trh. První rozšíření o 3 televizní stanice očekáváme již na jaře 2020. Ceníkové ceny, sezónní a stopážové koeficienty zůstanou na stejné úrovni,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

Celý článek


Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání. Počtrnácté do Brna – 10.9.2019 v Orea Hotel Voroněž a podvanácté do Prahy - 19.9.2019 v Kongresovém centru Artemis.

Celý článek


Češi sledují televizi stále více mimo živé vysílání. Svědčí o tom průměrná hodnota odložené sledovanosti, která v České republice vzrostla na 6 %. Poprvé byla hodnota překročena letos v dubnu. Postupně se tedy české divácké návyky blíží těm, které lze již delší dobu sledovat v zahraničí. Nejvíce je odložená sledovanost zřetelná u placených tematických televizních stanic, kde dosahuje i 15 až 20 %.

Celý článek


Parkhotel Popovičky byl v úterý 11. června místem konání Valné hromady AČRA MK.  Pavel Brabec a Roman Němec prezentovali plán činnosti na další období a hodnotili to předešlé.

Celý článek


Zajímá vás, co zaznělo na letošní konferenci Digimedia?

Celý článek


Ve středu 5. června 2019 proběhla již počtrnácté v České televizi konference Digimedia.

Celý článek


Společnost Atmedia rozšíří od 1. května 2019 portfolio zastupovaných televizních stanic o TV Paprika. Od stejného data bude na kulinářsky zaměřeném kanálu zahájen prodej televizní reklamy, stanice zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia bude TV Paprika nabídnuta v balíčcích atmax, atadults, atchoice.

Celý článek


14. ročník odborné konference DIGIMEDIA 2019 proběhne 5. června 2019 v Kongresovém sále České televize v Praze na Kavčích horách.

Celý článek


Do portfolia společnosti Atmedia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak bude Atmedia obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude na této stanici zahájen také prodej televizní reklamy. a AMC zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM).

Celý článek


AČRA MK ve spolupráci s ČMS, partnerem výzkumu “ČEŠI A REKLAMA 2019”, zveřejňuje výsledky unikátního výzkumu, který probíhá kontinuálně již od roku 1993. Polovina lidí by například zakázala reklamu na cigarety a čtvrtina na alkohol. Drtivá většina z nás reklamu požaduje pravdivou a slušnou. Zajímavé je také porovnání postojů veřejnosti k reklamě v uplynulých desetiletích. Ve čtvrtek 28.2.2019 prezentovala výsledky výzkumu prezidentka ČMS Jitka Vysekalová a zástupce výzkumné agentury ppm factum research Vojtěch Hündl.

Celý článek


Soutěž kreativity v reklamě Zlatá pecka, pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, již dvacetčtyři let hodnotí to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulý rok vzniklo. Ve středu 20. února bylo v pražském klubu Lávka za účasti generálního partnera FTV Prima předáno dvacet hlavních cen, dále cena za nejlepší product placement a multichannel creativity, nejlepší internetový formát, cena MMS a konečně cena akademické poroty Vysoké školy kreativní komunikace.

Celý článek


Slavnostní vyhlášení soutěže Českého národního panelu a Nielsen Admosphere o nejlepšího herce či herečku v české reklamě proběhne 20. února 2019 na galavečeru kreativní soutěže Zlatá pecka.

Celý článek


Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V únoru míří do Ostravy - 19.2.2019 v Clarion Congress Hotelu. Je to jediný veletrh reklamy a marketingu na severní Moravě s řadou doprovodných aktivit. I letošnímu veletrhu Marketing Mix udělila záštitu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK).

Celý článek


Product Placement a Multichannel kreativita posiluje, 50 exponátů na shortlistu

Slovenské agentury opět nadopované kreativitou…

Nejvíc nominací 2018: McCANN-ERICKSON PRAGUE, THIS IS LOCCO, SYMBIO Digital, Istropolitana Advertising, ČESKÁ TELEVIZE, Zaraguza a Wiktor Leo Burnett, COMTECH CAN


Celý článek


Dvacátý čtvrtý ročník soutěže o nejkreativnější reklamu Zlatá pecka přináší zajímavý posun: Kategorie „Product Placement“ se stala pro zadavatele minulý rok až příliš těsnou. 

Celý článek


Mediálnímu zastupitelství Atmedia Czech se poslední dobou zvlášť daří.

Celý článek


Opět souboj české a slovenské kreativity?

Nejlepší Product Placement&Multichannel Creativity má Nova, ČT, Prima nebo FUSE?

Kteří z herců jsou pro českou reklamu nejdražší?

Celý článek