• AČRA MK
  • /
  • Máme nová data!  Výzkum Češi a reklama 2019
Zveřejněno: 7.3.2019

AČRA MK ve spolupráci s ČMS, partnerem výzkumu "ČEŠI A REKLAMA 2019", zveřejňuje výsledky unikátního výzkumu, který probíhá kontinuálně již od roku 1993. Polovina lidí by například zakázala reklamu na cigarety a čtvrtina na alkohol. Drtivá většina z nás reklamu požaduje pravdivou a slušnou. Zajímavé je také porovnání postojů veřejnosti k reklamě v uplynulých desetiletích. Ve čtvrtek 28.2.2019 prezentovala výsledky výzkumu prezidentka ČMS Jitka Vysekalová a zástupce výzkumné agentury ppm factum research Vojtěch Hündl.

Ve čtvrtek 28. 2. 2019 dopoledne se konala na Novotného lávce v Klubu Lávka tisková konference k výzkumu Češi a reklama 2019, které se zúčastnili jak zástupci odborných médií, tak reprezentanti zadavatelů výzkumu. Prezentace se ujala prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, její informace doplnil zástupce výzkumné agentury Vojtěch Hündl. Oba přiblížili přítomným různé aspekty vedoucí k závěrům letošního výzkumu a okomentovali současný stav v souvislosti s historickým vývojem postojů naší veřejnosti k reklamě v uplynulých desetiletích.

Zpráva s výsledky výzkumu ke stažení zde

Zpět