• AČRA MK
  • /
  • Nejlepší reklamní tvorba slavila čtvrtstoletí se Zlatou peckou
Zveřejněno: 17.2.2020

Zlatá pecka je nejstarší soutěží kreativity v reklamě u nás. Od roku 1995 ji pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Ve středu 12. února bylo v pražském klubu Lávka za účasti generálního partnera FTV Prima předáno dvacet hlavních cen, dále cena za nejlepší product placement a multichannel creativity, nejlepší internetový formát, cena MMS, cena akademické poroty Vysoké školy kreativní komunikace a ocenění pro nejlepšího reklamního tvůrce za uplynulých 25 let. Přišli zástupci reklamních agentur, zadavatelé i ti, kteří v reklamě zanechali svůj originální otisk. Za reklamního tvůrce uplynulých 25 let ocenění převzal například oscarový režisér Jan Svěrák, režisér ikonického spotu "Prasátko" Martin Krejčí (spolu s kreativním týmem Kofoly) a Jakub Kohák, který se na pódiu překvapením až zapotácel.

Slavnostní předávání cen se neslo ve vtipné stylizaci, kdy se všichni členové porot představili v podobě o 25 let mladší, když soutěž Zlatá pecka začínala. Z plátna tak všechny přítomné všechny pozdravil čestný předseda poroty, mladistvý švihák a historicky první Adman Jirka Mikeš, který spolu s ostatními poté předával oceněným ceny na pódiu. 

Trofeje ale nemířily jen do agenturních zasedaček a do ředitelen zadavatelů. Více než 15 000 hlasujících předalo své hlasy v anketě o Nejlepšího herce - herečku v reklamě, který byl opět připraven Českým národním panelem a Nielsen Admosphere. Diváci reklamu Kofoly s divočákem tak milují, že pomyslné zlato dali nejen herci Josefu Poláškovi ale oceněn byl i režisér tohoto ikonického spotu Tomáš Krejčí spolu s týmem autorů z Kofoly. TOP 5 spolu s Poláškem tak doplňují Tomáš Jeřábek, Tomáš Měcháček, nově boduje Ondřej Vetchý a Hynek Čermák.


Událost v médiích:

Zpět