• AČRA MK
  • /
  • Porota rozhodla o nominacích v soutěži Zlatá pecka 2018
Zveřejněno: 28.11.2018

Product Placement a Multichannel kreativita posiluje, 50 exponátů na shortlistu

Slovenské agentury opět nadopované kreativitou…

Nejvíc nominací 2018: McCANN-ERICKSON PRAGUE, THIS IS LOCCO, SYMBIO Digital, Istropolitana Advertising, ČESKÁ TELEVIZE, Zaraguza a Wiktor Leo Burnett, COMTECH CAN


Zlatá pecka již dvacet čtyři let hodnotí to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulý rok vzniklo. Letošními předsedy poroty byli Šimon a Michal Cabanovi a známí profíci z kreativních profesí: střihač Alois Fišárek, režisér Karel Janák, fotograf Adolf Zika, režisér a producent Viktor Tauš, kameraman Vladimír Smutný, umělecká maskérka Andrea McDonald, hudební skladatel Aleš Březina a další.

O hlavní ceny letos soutěžilo 128 reklamních prací. Zajímavý byl nárůst přihlášek do kategorie www a multimédií, kterých bylo o více než polovinu více, než v loňském ročníku. „Digitální komunikační platformy jsou pro klienty velmi atraktivní, protože svých cílů dosahují rychleji, relativně levně a zasahují svou cílovou skupinu snadněji, než například v klasickém médiamixu,“ říká Tomáš Jindříšek, předseda digitální poroty.

Letošní Zlatá pecka přináší i jiný zajímavý posun: Kategorie „Product Placement“ se stala pro zadavatele až příliš těsnou.  Zdaleka již nestačí umístit produkt do děje. Organizátoři Zlaté pecky tak po konzultaci s lídry TV trhu upřesnili statut soutěže tak, aby odpovídal současnému trendu. „Product Placement se stal komunikačním nástrojem na mnoha platformách, které se vzájemně prolínají a doplňují,“ podotýká předseda poroty s rozšířeným názvem Multichannel Creativity Štěpán Wolde.

Dvacet hlavních cen bude předáno na slavnostním večeru 20. února 2019 opět v klubu Lávka. Průvodcem večera bude opět krutý Jakub Kohák.


Seznam přihlášených exponátů Zlatá pecka 2018 (pdf)

Seznam nominovaných exponátů Zlatá pecka 2018 (pdf)


Podrobněji a nominace na:  www.zlatapecka.cz


Zpět