BigMedia představila v CAMPu novou éru digitální venkovní reklamy

1012

V listopadu se v pražském CAMPu setkali odborníci z marketingu, médií i širší veřejnosti, aby se zúčastnili představení nové digitální platformy PLAYON od společnosti BigMedia. Akce přilákala desítky zájemců a potvrdila, že o digitalizaci venkovní reklamy je velký zájem.

PLAYON předstoupil jako ambiciózní systém propojující kreativitu, technologii a data – nástroj, který dokáže v reálném čase řídit a synchronizovat stovky digitálních ploch napříč republikou. Jeho potenciál už dříve demonstrovala mimořádná pocta Jiřímu Bartoškovi, kdy se sjednotilo více než 550 obrazovek do jednoho motivu. Od té doby platforma narostla na více než 650 ploch a její možnosti se dále rozvíjejí.

Program konference ukázal PLAYON v celé jeho šíři. CEO BigMedia Marek Pavlas představil technologie umožňující přesné a flexibilní cílení kampaní, zatímco Hana Friedlaenderová přiblížila výzkumy dokazující dlouhodobou relevanci OOH/DOOH z pohledu spotřebitelů.

Josef Fišer z agentury Median ukázal, jak venkovní reklama zvyšuje efektivitu kampaně, a zástupci zadavatelů, včetně Allwynu, doplnili konkrétní zkušenosti z praxe. Všichni řečníci se shodli, že digitalizace venkovního prostředí otevírá nové možnosti, jak značky mohou komunikovat rychleji, relevantněji a s větším dopadem.

Atmosféra setkání potvrdila, že PLAYON má potenciál zásadně ovlivnit budoucnost digitální venkovní komunikace. Účastníci ocenili nejen obsahovou část, ale i následný networking, který umožnil prohloubit diskusi, sdílet nápady a navázat nové kontakty. BigMedia v CAMPu ukázala, že digitální média se stávají nedílnou součástí moderního veřejného prostoru – a PLAYON v tomto směru posouvá celý obor o krok dál.

„Digi OOH síť PlayOn představuje skvělou alternativu k TV rozpočtům, protože dokáže zásadně navýšit zásah televizních kampaní právě v segmentech, na které televize stále hůře dosahuje – zejména mezi mladým, mobilním a bonitním publikem. Data ukazují, že přesun části TV budgetu do digitálního OOH přináší výrazný inkrementální reach a otevírá přístup k novému publiku, které by jinak zůstalo mimo zásah kampaně. Zvýšení podílu DOOH v mediálním mixu tak v řadě případů vede k efektivnějšímu využití investic a k celkovému růstu zásahu kampaně, což potvrzuje digi OOH (PlayOn) jako silnou a moderní alternativu ke klasické TV reklamě,“ upřesňuje Marek Pavlas.

1 fotografií

Další články

2611

AČRA-MK na Forum Media 2025

Číst vše
1311

Promolab nově zastupuje značku Hurom v oblasti influencer marketingu v České republice

Číst vše

Kontakt

AČRA MK
Šmilovského 1264/5
120 00 Praha - Vinohrady
IČ: 60447044
Č. účtu: 123 - 4744970227 / 0100

 

AČRA servis s.r.o.
Sídlo: Holušická 2221/3,
148 00 Praha 4 – Chodov
IČ: 27458521
DIČ: CZ27458521
Č. účtu: 35 – 651 328 0287 / 0100

    Napište nám