ATMEDIA: Poptávka po televizní reklamě stále roste

1110

INFOGRAFIKA: Atmedia_Infografika_Podíl na sledovanosti Atmedia v roce 2021

Praha, 11. 10. 2021 – Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky mediálního zastupitelství Atmedia, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Za první tři čtvrtletí letošního roku společnost prodala o 30 % více GRPů než za stejné období loni. Zaznamenala také nárůst podílu na sledovanosti, který nyní dosahuje 5,2 % v CS 15–69.

Zvýšený zájem o reklamu na tematických televizních stanicích lze podle Michaely Vasilové, Managing Director společnosti Atmedia, sledovat již od začátku letošního roku a tento vývoj je možné očekávat i v dalších měsících. „V posledním čtvrtletí je poptávka po televizní reklamě vždy nejvyšší, což samozřejmě souvisí s reklamními kampaněmi klientů před Vánoci. V poslední době také vnímáme nárůst objednávek od zadavatelů pro děti, což značí jejich návrat k inzerování v televizi,“ popisuje. Řada klientů podle ní již komunikuje standardně kontinuálně v průběhu celého roku a televizní stanice jsou vyprodané i v měsících, které byly dříve klienty méně využívané.

Za nárůstem prodaného objemu televizní reklamy společností Atmedia stojí nejen zvýšená poptávka ze strany zadavatelů, ale také vyšší podíl na sledovanosti tematických stanic. Atmedia na českém trhu obchodně zastupuje celkem 28 televizních kanálů, přičemž 23 z nich je zapojeno do oficiálního měření televizní sledovanosti. Jejich podíl na sledovanosti dosáhl ve třetím čtvrtletí letošního roku 5,2 % v CS 15–69.[1]Od začátku roku se nám daří překonávat každý měsíc 5% hranici podílu na sledovanosti, klientům tak můžeme oproti předchozím rokům nabízet větší prostor pro jejich televizní kampaně,“ vysvětluje Michaela Vasilová.

Zadavatelé využívají při koupi televizní reklamy na tematických stanicích Atmedia nejčastěji obchodní balíček atmax, který dokáže doručit vysoký zásah televizní kampaně. Tematické stanice Atmedia oslovují měsíčně 5,7 milionů diváků, což je téměř 60 % televizní populace.[2] Zájem je také o obchodní balíčky atadults, atkids a atchoice, nebo speciální formáty. Letos poprvé navíc společnost klientům nabídla partnerství s olympijskými hrami a dlouhodobě zaznamenává také zájem o partnerství se závody Formule 1.

 

O společnosti

Společnost Atmedia Czech s.r.o. je obchodní zastupitelství téměř 30 tematických televizních stanic, jež na českém trhu působí od roku 2008. Zabývá se prodejem televizní reklamy a na našem trhu zastupuje lokální i většinu mezinárodních televizních stanic z televizních skupin, jako jsou AMC Networks, Discovery Communications, The Walt Disney Company, Sony Pictures Television nebo slovenská JOJ. V roce 2010 uvedla Atmedia na trh jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru prostřednictvím prodejních balíčků.

 

[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 3. čtvrtletí 2021, Share, CS 15–69, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 1. – 3. čtvrtletí 2021, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

Další články

1011

AKA + VŠE + AI = vyprodáno

Číst vše
0108

SIGNUM se stal partnerem českého fotbalu

Číst vše

Kontakt

AČRA MK
Šmilovského 1264/5
120 00 Praha - Vinohrady
IČ: 60447044
Č. účtu: 123 - 4744970227 / 0100

 

AČRA servis s.r.o.
Sídlo: Holušická 2221/3,
148 00 Praha 4 – Chodov
IČ: 27458521
DIČ: CZ27458521
Č. účtu: 35 – 651 328 0287 / 0100

    Napište nám