ATMEDIA OPĚT PROPOJILA FORMULI 1 SE SÍTÍ ČERPACÍCH STANIC MOL

3009

Mediální zastupitelství Atmedia a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020 čítající přes 20 závodů využije jak tradiční reklamní formáty, tak i speciální formy propagace.

„Vážíme si dlouhodobé spolupráce se společností MOL a jsme rádi, že jsme partnerství pro televizní stanice Sport 1 a Sport 2 a přenosy Formule 1 uzavřeli i pro rok 2020, úspěšně tak navazujeme na spolupráci, kterou jsme zahájili v roce 2016. Vidíme, že propojení firemního brandu s vhodně zvolenou tematickou stanicí umožňuje efektivní oslovení správného publika a klient jej rád opakovaně využije,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

Mediální zastupitelství Atmedia umožní síti čerpacích stanic MOL oslovit diváky prostřednictvím klasické televizní reklamy doplněné o sponzorské vzkazy či speciální reklamní formáty. Zcela exkluzivní je tzv. split screen rozdělující obrazovku během hlavního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod Formule 1, na druhé potom reklamní sdělení.

Závodní víkendy jsou u diváků Sport 1 a Sport 2 velmi oblíbené, jen v sezóně 2019 oslovily celkem 755 tisíc diváků. „Formule 1 je oblíbená především u mužů v produktivním věku se středními příjmy a z velkých měst,“ říká Michaela Vasilová a doplňuje: „Cílové skupiny diváků jako tato jsou ze strany zadavatelů televizní reklamy velmi žádané.“

„Partnerství s Atmedia v oblasti Formule 1 je naší osvědčenou, téměř již tradiční aktivitou. Jsme velkými fanoušky sportu, jeho podpoře se dlouhodobě věnujeme a naše projekty na poli sportu stále rozšiřujeme. Být exkluzivním partnerem tuzemských přenosů závodů Formule 1 je pro nás výjimečná příležitost. S F1 máme totiž společnou i další věc – klademe vysoký důraz na kvalitní paliva,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Formule 1 je na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2 vysílána již od roku 2015. V sezóně 2020, začínající již tradičně Velkou cenou Austrálie 15. března, si fanoušci královny motorsportu vychutnají celkem 22 závodních víkendů.

Atmedia umožňuje zadavatelům televizní reklamy oslovit diváky na 30 tematických TV stanicích, které měsíčně osloví přes 6 milionů českých diváků. Vedle diváků sportovních kanálů mohou zadavatelé oslovit diváky filmových, seriálových, dokumentárních nebo rodiných a dětských stanic.

Další články

2603

Jak mění umělá inteligence česká média? Konference DIGIMEDIA 2024 letos nejen o televizích a rádiích

Číst vše
1403

Co prozradí konference DIGIMEDIA 2024?

Číst vše

Kontakt

AČRA MK
Šmilovského 1264/5
120 00 Praha - Vinohrady
IČ: 60447044
Č. účtu: 123 - 4744970227 / 0100

 

AČRA servis s.r.o.
Sídlo: Holušická 2221/3,
148 00 Praha 4 – Chodov
IČ: 27458521
DIČ: CZ27458521
Č. účtu: 35 – 651 328 0287 / 0100

    Napište nám