• AČRA MK
  • /
  • Zlatá pecka 2017: Vývoz slovenské kreativity?
Zveřejněno: 21.2.2018

Nejlepšího herce v reklamě zvolilo více než 10.000 hlasujících. TOP 5 herců v reklamě: Čermák, Bartoška, Trojan, Jeřábek a Měcháček. Nejvíc Zlatých pecek: TRIAD Advertising, Havas Worldwide, Saatchi&Saatchi a Wiktor Leo Burnett. Oceněné product placementy odvysílaly Česká televize, FTV Prima, TV Barrandov i TV Nova.

Kreativní nápady se přesouvají hodně do online reklamy

Kde jsou ty doby, kdy ještě před několika lety byla z celkového počtu prací třetina printové inzerce… Zlatá pecka každým rokem naopak registruje nárůst přihlášek do onlinu a Product Placementu. Tyto možnosti reklamní komunikace evidentně zadavatele přitahují a požadavky na kreativitu tvůrců rostou.

Nejlepší česká a slovenská reklamní tvorba byla oceněna již po třiadvacáté. Novinkou letošního ročníku byla Cena akademické poroty Vysoké školy kreativní komunikace, kterou získala agentura TRIAD Advetising za „17. November“. Zlatá pecka je nejstarší soutěží kreativity v reklamě u nás a tradičně jí poskytlo záštitu Ministerstvo obchodu a průmyslu.

Slováci opět vítězili vtipem, Češi kvalitní kreativní exekucí

Do letošní Zlaté pecky přihlásilo své nejlepší práce 40 agentur a přihlašovatelů, které v odborných porotách hodnotili profesionálové, v čele s čestným předsedou poroty a Admanem Martinem Štěpánkem. V porotách hodnotili mj. režiséři F.A. Brabec, Milan Cieslar, hudebník Zdenek Merta, producent Rudolf Biermann, střihač Jan Mattlach, Hana Halvorsen Banks, Tomáš Jindříšek a další.

T-Mobile, Saatchi a Trojan opět vítězně, Kohák a FIO Banka se nedostali do TOP 5

O tom, že oblíbení herci a špičková exekuce pomáhá vysoké konverzi, není pochyb. Herecká asociace a Český národní panel spolu s AČRA MK opět vyhlásili výsledky veřejné hlasovací ankety „Nejlepší herec v reklamě“. Své herecké favority volilo přes 10.000 hlasujících.

Programový leták/skládačka: 1. část, 2. část

Závěrečná zpráva Zlatá pecka 2017: stáhnout PDF



Zpět